marloesenfemke.reismee.nl

De reis is gestart!

Wij zijn gisteravond veilig aangekomen in Mexico City waar de zon heerlijk schijnt!
In deze drukke stad blijven we een paar dagen en gaan we het Frida Kahlo museum bezoeken. Vanuit hier vertrekken we naar de kust, Mazunte: een rustig ecologisch kustplaatsje waar we lekker gaan relaxen.......

x

maris

lieverds, goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Hoop dat je weer helemaal fit bent. Geniet van de big sity en the beach.
Kus

andre@moombamedia.nl

Zeg wat zullen we nou beleven!?
Kom onmiddellijk terug; ik moet nog met jullie 'uit eten'!
Zijn jullie helemaal gek geworden, verdorie!?
Dat zit maar een beetje te relaxen; veel gekker moet het niet worden... En ik dan? Hier regent het.
Sjongejongejonge.

Dikke smok/tût van André

Amy

Babes, wat fijn om zo een beetje deelgenoot te kunnen worden van jullie avonturen.
Goed te horen dat de reis goed is verlopen! Wees voorzichtig en ik zie uit naar jullie volgende bericht.

x Amy

Bruin

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! en dan maar snel met de voetjes omhoog op een strandstoel, lekker genieten.....

Mucho plezieros

Lambert en Diny

Lieve Marloes en Femke,

Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is.
Genieten jullie maar lekker van het mooie land en het mooie weer.
Dikke kus.
Lambert en Diny

josina

Mexico city oooooooooooooooh ik herinner het nog als gisteren, kwam ik daar in mijn uppie aan.....................aaaaaaaaaaaaah zo groot zoveeeeeeeeeeeeeel mensen en ik voelde me zo alleen. Maarja dat was ff wennen daar. Morgen op naar Egypte, heel week luieren, weer wat anders he dan Back packen.

Lon, Jon & Puck

Hallo!

Fijn te lezen dat jullie reis goed verlopen is! Lekkuh genieten van de zon he! Stuur je ook een paar zonnestralen deze kant op.....
Puck geeft jullie een dikke zoen en wij ook!

Marga

He Marloes en Femke. Mooi stom van mij dat toen ik je moeder vorige week thuis bracht jullie niet eens gedag heb gezegd!!! Ik hoop dat jullie heel erg genieten en goed op jullie zelf passen.
Dikke kus van mij, Marga

Sjaak & Chick

Lekkere chicks,

Wij chillen op de bank en sjaak heeft heel lekker gekookt. Maar zijn wel jaloers op jullie en gaan morgen meteen ook een ticket boeken! Vinden wel dat jullie wat meer moeten schrijven! Be safe and enjoy

joop en harmke

We gaan jullie volgen Maak er een mooie reis van

Herman en Sophia

He Femke, Luna en Estrella missen je erg op de BSO !!! Ze vragen steeds waar je bent, goed om te horen he? We vinden het heel leuk om jullie te kunnen volgen via deze site. Heel veel plezier op jullie reis!

Chau Herman, Sophia, Luna en Estrella

nora en jan

lieve meiden,

mooi dat jullie goed aangekomen zijn, geniet er maar van en pas goed op elkaar.
veel liefs nora en jan

Agnes Bouwman

Hoi Marloes en Femke,

Dat ziet er fantastisch uit, mooi land en mooi weer dat is genieten.
Ik hoop dat jullie heel veel gaan zien en met mooie foto's en v erhalen thuiskomen.
Maar dat duurt nog een poosje ( het thuiskomen).
Heel veel plezier.
Lieve groet uit Vleuten van Agnes

elbrich

Hoi Loes en fem

Genieten jullie nog lekker??
Hier nog alles rustig. Lekker vrij nu dus het genieten kan beginnen net als jullie ;)

Waar zitten jullie nu??
lekker weer daar??