marloesenfemke.reismee.nl

PURA VIDA

ALLEREERST..... HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE LIEVE LEUKE BERICHTJES!! WAUWIE!

Het gaat met ons weer veel beter! al stonden de zintuigen een paar dagen flink op scherp!

En hier in Costa Rica is het zoals ze het hier noemen: PURA VIDA, living the good life!

Dus even een impressie van onze week Samara, pacific kust!

(heb net even zitten klooien om fotootjes in de tekst te plakken.... lukt helaas niet.... dus hiernaast onze reeks relaxerende foto´s

Laughing
)

Liefs van Marloes en Femke!!

Reacties

Reacties

bernlef

fijn te horen dat jullie weer een beetje tot rust zijn gekomen. En supermooien foto's zeg. Veel plezier in de rijke kust en tot snel op de skype!!!

Akke en Rama

Rama zegt "ik hou van jullie en ik mis jullie heel erg en ik wil een cadootje :-) en veel schelpen".
Akke zegt lieve fem en marloes ben heel blij dat het weer beter gaat, die achterlijke gladiolen met hun geschiet. Als ik ik weet wie de schutters zijn ... dan gaan we ze pakken.
Rama vraagt "welke taal spreken ze daar?" hihi en waarom dan?
Veel plezier we missen jullie, heeeeeel veel liefs en Rama zegt "ik hoop dat jullie morgen terug komen"
X

Maris

Fijn dat jullie zintuigen weer op een normaal niveau werken. Ga lekker genieten. Wat een mooie zonsondergangen, doet me zo denken aan Azie...

Bye the way: Ben gekozen in het waterschap! Water natuurlijk is landelijk de grootste partij geworden en in ons waterschap zijn we ook de grootste partij met 4 zetels. Er hebben in totaal 2296 mensen op mij gestemd! Ben erg blij.

Kus

elbrich

Hoi Hoi,

fijn dat jullie nu weer een beetje rust hebben en lekker aan het genieten zijn.

Aan de foto's te zien gaat dat jullie goed af.
om jaloers van te worden hoor !!

hier nog alles rustig, we wachten in spanning af
Jiri vind het nu wel tijd worden ;)

liefs elbrich dick en Jiri

Amy

Hey ladies,

Gaat de Sint dit jaar ook stilletjes jullie huisje voorbij? Afgelopen weekend zijn we naar de Veluwe geweest met een paar meisjes. We hadden pepernoten, pieten, cadeautjes en zelfs een beetje SNEEF! Ik weet het zeker. Muchos beteros dan Costa Rica. Poeh! ;-)
Maarre...wanneer komen jullie thuis?

KUS Amy!!

Brunnes

Yoooo Femmes en Marloes,

Fijn dat jullie het weer zo naar de zin hebben, coole foto's zo slingerend tussen de aapjes. Veel plezier nog en tot schrijfs!

Groetjes en xxx,
Bruin

Mars

Ok, relaxerende foto's tot daar aan toe, maar waar blijven nou die pin-up foto's?! Fem, je had het me zo beloofd (ook al lubbert je bikini hahaha)
Het is hier ontzettend koud!! BAH! Ben je er al aan toe om te ruilen?
Kus Mars

Lon!

Hello Skatjes!

Fijn dat het weer beter gaat! En hou die zintuigen toch maar redelijk scherp......... you never know what might happen! Hopelijke blijft het hier wel bij!!!!!!!

Lekker hoor zit ik hier uit mijn kantoorraampje te kijken naar een grijze, troosteloze en saaie stad terwijl jullie daar genieten van een heerlijke relaxedheid! hmmmmmmm zucht :-S

In tegenstelling tot Amy heb ik niet op de veluwe gezeten, geen cadeautjes ontvangen en helemaal geen pepernoten gegeten. Zoals jullie merken valt het hier dus erg tegen en kijk ik uit naar jullie weerzien.

Skatjes: have fun en doe vooral dingen die ik ook zou doen! kussen van mij

ps. puck alles okay heb een fotootje naar je mailadres gezonden fem!

astrid

Heey Marloes en Femke,

Wat een eng verhaal zeg!! Ik ben blij om te horen dat het weer beter met jullie gaat.

liefs

Marga Brandsma

He lieve meiden. Zo dat was schrikken toen ik het verhaal van je moeder hoorde. Ben blij dat jullie direct naar een veiliger land zijn vertrokken. Nu alleen maar even lekker toerist spelen en leuke dingen in een leuk land doen. Hoor jullie weer snel. dikkke kus, Marga

Nanne

Leuk om dit weer te horen,
na dat pief paf poef - verhaal!

Geniet van al het mooie...
en kom heelhuids thuis!


groet, Nanne Nicolai

josina

mooi dat jullie weer lekker genieten, hou het zo!Ik ga met de kerst weer naar Duitsland. En waar zitten jullie met kerst en oud en nieuw?
x

hans en greet

Lieve meiden,
Na jullie angstige avontuur weer lekker relaxen in Costa Rica!!Probeer weer een beetje te genieten van al dat moois.
liefs

Annemarie

Hee chica's,

wat een bizar verhaal. Kan me zo voorstellen dat je dat opschrijft en terugleest..... en dan denkt dat je een filmscript leest! Freaky...

Heel blij dat jullie zulke goede beschermengeltjes hebben hoor! Die hebben hun werk weer goed gedaan :-)

En nu maar lekker met een cocktail achterover! Lekker genieten van de rust en het 'alle-tijd-van-de-wereld' gevoel.

Jaloerse knuffels,

Annemarie

pablo desde mazunte:

hey chicas!!!

que buen viaje estan haciendo!!!

gracias por compartirlas, siempre estan presente en mi corazon...

disfruten y no dejen de estar en contacto, vale???

pablo_vazquez@yahoo.com.mx

marjolijn

Nahoi!!

Fijn dat het weer beter gaat, na het vreselijke incident moeten we maar snel vergeten!

Oh en goed nieuws Robert heeft een baan @ Rotterdam centrum en ik heb een vaste aanstelling sinds deze week :-) yeah!!!

Doeiii dikke kussen uit Sinterklaasland! en lekker blijven genieten met z'n 2tjes!

dirk en ans van as

Lieve Marloes en Femke,
Ik probeer nog een keer. De vorige mail zag ik niet in de reacties staan, hopelijk komt deze wel door.
Wat was dat schrikken en wat fijn dat jullie al weer snel een mail gestuurd hebben, waarin we kunnen lezen dat het jullie weer goed gaat. Houden zo!!
Het is leuk jullie route via de kaartjes te volgen.
Hier hebben we het te doen met Sinterklazenweer: grijs, natte sneeuw, waterkoud en af en toe een waterig zonnetje. We zeggen maar: heeft wel wat voor de tijd van het jaar. Sinterklaas met stralende warme zon past niet.
Geniet van het weer, de reis en alles wat je ziet en doe voorzichtig!.
Veel liefs,
oom dik en tante ans.

Marieke Rodenburg

hoi! jaaa..long time long time.. laatst kwam ik chris al tegen in een kroegje in amsterdam oost, en nu zaten onze 'mem-men' uitgebreid aan de telefoon, en zo blijf ik wat op de hoogte, en lees nu dit spannende verhaal.. brrr..Maar er is al veel moois voor in de plaats gekomen zie ik, geniet er van! bij terugkomst eens een beerenburg of pintje drinken? hele goede reis! Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!