marloesenfemke.reismee.nl

FELIZ NAVIDAD!!

HOI HOLANDA!

vanuit Panama wensen we je HELE FIJNE KERSTDAGEN!!

wij hebben net twee dagen gezeild, YES!! (wilde ik, fem, nog heel graag doen hier!)

met eenrondreizende,nou ja, rondzeilende amerikaan, super!

we zijn nu op boca brava, eilandje in de pacific.

en weet je wat we morgen op eerste kerstdag gaan doen....

onze kleren wassen HAHA

DIKKE KUSSEN VAN MLOES EN FEM

Cool

maris

Lieverds hele fijne kerstdagen!

Dikke tutten Maris en wim

Marianne

Merry Christmas, hohoho!!

XXXX Marianne en Maarten

ward en liesbeth

VOOR jullie ook FELIZ NAVIDAD.
Blij dat jullie de wind in de zeilen hebben ( met een amerikaan).
Houd alles heel , vooral jezelf. We hopen in 2009 dezelfde friese volbloeds tegen te komen !!

gr, XXX ward en liesbeth

astrid

Hallo famkes,

Fijne Kerstdagen, de boel reinigen is ook mooi met Kerst! Bedankt voor jullie kaartje, hartstikke lief. Met mij gaat het erg goed. Ben nu natuurlijk bij heit en mem kerst aan het vieren. Hopelijk kunnen we de komende dagen schaatsen (ik dan, heit en mem lekker bij de kachel ;-)), help maar even met duimen vanuit Panama! Dan steek ik voor jullie een lichie op voor zonneschijn (mocht het nodig zijn).

liefs Astrid

Amy en Vinckie

Hier een kerstgroet, natuurlijk op eerste kerstdag, vanuit Easterein! Wij hebben bier, bier, bier en oh ja we gaan straks geloof ik ook nog kaasfonduen (met wijn en als het niet aanbrandt :) weet je nog Fem in Langweer hahaha).

Wij vermaken ons prima, wij missen heus geen zeilboot, wij kunnen volgende week waarschijnlijk schaatsen! Achterhuis opstappen, 4 slagen maken om vervolgen poeiermolke bij het café te drinken.
Hebben jullie wel ijs en poeiermolke? hahahaha

Zo, wij zeggen Tsjoch! en noflike krystdagen en folle lok en seine!

xxxx Amy en Vinckie!

Akke en Rama

He leave famkes,
Leuk dat jullie belden, superlief! Maar euh klopt het dat er maar een foto staat bij het thema feliz navidad? We hopen van niet, willen meer Femke en Marloes zien......
Fijne kerst en maar gauw op naar de rust,
we missen jullie en dat afkruispapiertje komt er snel
X akke en rama
khgfdsawrhuhggyfgghsghhgtfsyyujikop (zegt Rama)

josina

He marloes en femke,

Klinkt weer allemaal super! Nog een hele fijne kerst en een super 2009 en de groetjes aan Gelly daar als ze er is.

x josina

Diny

Lieve meiden,
Wat een geweldige fotoserie was het weer.
Dikke kus,
Lambert en Diny