marloesenfemke.reismee.nl

Morgen vertrekken we naar Mexico

Hoi Lieve,Leuke,Gezellige familia en amigos!
Morgen vroeg gaan we in de car naar SKIPHOL

Wink

We komen s avonds aan in Mexico City,
daar eerst twee of drie dagen rond wandelen en naar hetFrida Kahlo museum,
daarna naar de kust en in de zon liggen voor n weekje,
verder weten we t nog niet, ...heerlijk!

TOT 'krabbels' / mails/ ziens

liefs van loes en fem

Toos en Henk

We wensen jullie een heel goede reis en heel veel plezier. Ook al zullen we jullie erg missen we hopen dat juliie gezond en met heel veel foto's en verhalen weer thuis komen.
Dikke kus en groetjes Henk, Toos en Rik

Mars

Boehoeoeeh, ik mis je/jullie nu al!
Fem, we hebben zaterdag veel te weinig gepraat!!! Dat krijg je zeker als je gastvrouw bent, ben ik allang verleerd/vergeten hahaha. Ik vond het wel heeeeel leuk en lief dat je toch ff gekomen bent. Hopelijk gaan jullie morgen gezond het vliegtuig in en komen jullie er ook weer gezond uit! Lieffies, maak er een te gekke reis van en doe ook een klein beetje voorzichtig :)

Een ontzettende dikke kus van mij!! En fem, niet teveel primatour nemen he?! ;)

Ronald

JOEHOE super dat jullie dit doen!!!!

Heel veel plezier samen - Geniet ervan!

Kus-Ro

Hoi lieve meiden

Helaas was ik niet meer bij het afscheidsetentje ik kon niet. Ik wil jullie nog wel heel veel plezier wensen met jullie reis!!! Ben benieuwd naar de foto's...

Kus Ilona (lwd)

Ilona

Oeps foutje, had mijn naam niet bovenaan gezet..

Chick

Ik ben zoooo jaloers! Geniet ervan en voordat we het weten zien we elkaar weer snel!

Dikke kus voor jullie beide van me and mijn huismonster XXXXX

Renske

Jullie zijn mijn helden!! Alle plezier van de wereld samen. Genieten, daarna lekker genieten en nog meer heerlijk genieten van al het moois op deze aarde...
En als jullie terugkomen gaan we lekker alweer bijna weg, maar dan gaan we samen op avontuur, jippie ajee!! Dikke knuffels en heel veel liefde Renske

Amadepama

Ik ben heus niet jaloers. Ik vind het heel erg stom dat je gaat. Ik hoop heel erg dat jullie niet genieten en stomme dingen gaan zien. Ik ga je lekkere iedere week een mail sturen met alle leuke vinumdingen. Het geeft heus niet dat je nergens bij kunt zijn, zoals bij mijn verjaardag en het weekendje weg. Ik ben trouwens benieuwd wat ik dit jaar voor mijn 30ste verjaardag krijg.

Wees niet voorzichtig en geniet vooral niet! Geen knuffels en geen kussen, ik ga je ook niet missen.
Amus

Sjaak

Hoi Lieverds! als jullie dit lezen zitten jullie lekker in Mexico! Jammer dat we geen knuffelend afscheid hebben kunnen nemen... Ik verheug me op alle verhalen!! dikke tut van mij!

Jildou

Hoi Femke en Marloes,

Ik wil julllie een ontzettend goede tijd toewensen daar in het verre Mexico!
Leuk om jullie belevenissen zo bij te kunnen houden, ga ik ook zeker doen!

He heel veel plezier daar.

Groetjes Jildou

Annemie

Eindelijk is het dan zover....MEXICOOOOOOOOO, here we come!
Ik wens jullie een hele fijne en relaxte reis toe en we blijven zeker op de hoogte door deze leuke weblog.
Heel veel liefs van mij

marretje

Haaaai meiden, eigenlijk wil ik me wel aansluiten bij amadepama ;-) Wij gaan hier ook heeel hard genieten, zodat het heeel kort lijkt dat jullie weg zijn en leuke dingen aan het doen zijn hahaha

Doeiiii lieve meiden, fijn dat we je zaterdag nog even hebben gezien! Je kon je auto wel weer vinden in Drachten-city?! hihi :-) kus kus

Robert & Marretje

JOJO

heel veel plezier

josina

heeeeeeeeeee meiden, heel veel plezier. Nu bekijk ik het eens van de andere kant. Maar zat toch liever aan jullie kant hoor! Geniet maar en hou ons op de hoogte.

x josina

Maria

Ondertussen zullen jullie Friesland vaarwel hebben gezegd en ergens tussen Leeuwarden en Mexico zijn. Wil jullie toch zeggen dat ik met jullie meeleef, hopelijk laten jullie de thuis blijvers meegenieten van jullie belevenissen en krijgen we veel positief nieuws te lezen en leuke beelden te zien. Geniet van deze uitdaging, van elkaar en alles wat de komende tijd gaat doen.
Een dikke knuffel vanuit Groningen, Maria

elbrich

Heel veel plezier, geniet er van en ben benieuwd naar de verhalen en foto's

Jiri is weer beter, sorry voor het overbrengen van de griep. :)

dikke kus

lieke

dag lief zusje en schoonzusje!!
heel veel plezier en heel voorzichtig...

hele dikke kus van mij

akke

hey skatjes, mooi daar in de lucht? hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en geniet van mexico damn het frida kahlo museum da's fokking niet normaal ;-) veel plezier en we missen jullie nu al getsie dikke tuuten van rama en akke
rama is echt vetgroot als jullie thuis komen hhihihi X

Karin, Leen, Thijs en Petra

Veel plezier Femke en Marloes daar in midden en zuid-Amerika.
en ook nog veel plezier in het museum ( dit is een letterlijk verhaaltje van Thijs)
We wachten maar af op een heleboel verhalen en foto's en lekker genieten!!!!

Hiltsje

Hallo lieverds,

Heel veel plezier toegewenst! Geniet van de reis, het avontuur, van elkaar en van alle mooie plekken die jullie gaan bezoeken!

KUS, Hil

Andrea

Ola!

Als jullie dit lezen zijn jullie al lekker geland in Mexico!!!
Echt helemaal geweldig! Zo lekker, al die tijd zonder verplichtingen, behalve veel genieten natuurlijk!
Doe maar lekker wat jullie zelf willen en veel plezier!
Ik zal jullie missen...
Dikke tuut dre

Nanne Nicolai

Marloes en Femke,

jullie grote avontuur is nu echt begonnen!

Het is nu al spannend....!
Straks lekker genieten van het mooie Mexico.

Zelf heb ik al een klein berichtje geplaatst en zie straks met spanning de eerste foto's, op jullie te volgen site, tegemoet. Maak er iets heel leuks van.

groetjes, Nanne

Bruin

Hoi hoi lieverds,

Heel slim gedacht, als we nou de bankpassen NIET, ik herhaal NIET, meenemen, dan kunnen ze ook niet gestolen worden (alla Bernlef-Wendy);-)

Dames heel heel veel plezier aldaar en jullie houden ons ongetwijfeld op de hoogte,

Adios Amigo's

B

he lieve chicas

dit verzin je toch niet he...
mag ik het wel hard op in dit gastenboek zetten ;)

ga jullie missen, ga jullie volgen.
dikke kus B

Annemarie

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerggggg

genieten van jullie vrijheid!

Ben extreem jaloers, maar o zo blij voor jullie :-)))

Hele dikke kussen en maak plezier!!!