marloesenfemke.reismee.nl

fem stopt ook ; )

Ik ga nog 1 weekie werken en dan ben ik ook klaar!

Afgelopen vrijdag verhuisd..... nou ja, suzuki volgestopt en nu in Lemmer alle tassen weer uitgepakt. We gaan nog 1 week in Lemmer wonen en 1 week in Makkum.

Naast werken veel gezelligheid met etentjes, koffietjes drinken en leuke mensen zien.

THANX leuke HOK CHICKS, voor de leuke avond!!

(B & T..... lalalalala)

Maris

Lieverds, nu ik zo jullie blog lees begin ik jullie ook al te missen... gelukkig zie ik jullie zaterdag nog even.
Kus

Nanne Nicolai

Ha die Marloes en Femke...!

Het moment om straks echt afscheid te moeten nemen, komt steeds dichterbij...! Jullie wonen al tijdelijk ergens anders, heb ik gelezen. Een geweldig avontuur ligt op jullie te wachten. Ik wacht met spanning jullie eerste reactie's af! Leuk om daarna iets over jullie op mijn site te plaatsen. Enne Marloes het is hier stil op het werk....., gewoon een beetje saai...., zo zonder jou!

groet van Nanne Nicolai

Jelle

Héé Marloes....
Je gaat de wijde wereld in... wat ontzettend leuk en spannend! Ik ga je beslist volgen en wens jullie heel veel plezier en leuke ervaringen. En ik denk met veel plezier aan de tijd die je tijdens vakanties en zo bij ons bij de Drachtster Courant hebt gewerkt. Veel plezier en we blijven je volgen!!!

Evelien

Hoi Femke,

Gossie, dan is het zover. Ik wens jullie een geweldige tijd toe en zal jullie af en toe volgen op deze site!
Goede reis en pas op jullie zelf! Genieten naar ik hoop!

Hartelijke groetjes,
Evelien Boersma (ex studente MWD)

Janny Jousma

Hallo Femke en Marloes,
Zo het is bijna zover, eindelijk begint de grote reis.
Erg spannend en zeer uitdagend. Ik wens jullie heel veel plezier en succes (wat dat zullen jullie ook vast wel eens nodig hebben) Ik zal de site zo nu en dan eens gaan lezen.. doe geen gekke dingen en pas goed op elkaar. veel plezier.

vriendelijke groet Janny Jousma (pedagogiek)

NANNE

Zwaai, zwaai.....!

Nog één nachtje slapen....!

Goeie reis en lekker genieten,
kom met een 'goedgevulde rugzak' terug!

Nanne

Cassandra Akse

Hola Femke,

Que te vaya bien y que tengas un muy buen tiempo alli.

Kun je alvast even wat spaans oefenen. Kortom heel veel plezier toegewenst, ik hoop dat alles goed gaat. N.b.: ik ben eigenlijk best een beetje jaloers hoor.
Groeten, Cassandra en ik kijk uit naar jullie reisverslagen. Mucha suerte/ veel geluk