marloesenfemke.reismee.nl

Marloes stopt met werken :)

Marloes en het afscheid met gebak

Gisteren .... donderdag een dag van afscheid nemen...! Collega Marloes kwam 's morgens langs met gebak. Zij neemt afscheid van ons bedrijf en gaat samen met Femke naar Mexico. Op dinsdag 14 oktober begint voor dit duo het grote avontuur. Een reis dwars door Midden-Amerika. Het ligt in de bedoeling dat Marloes en Femke in april 2009 terugkomen in Nederland.

Via de site marloesenfemke.reismee.nl zijn de dames te volgen. Ook zullen ze via mijn web-log te volgen zijn. Regelmatig zal er een berichtje met foto's geplaatst worden.

Marloes25september_001

Dick

Hé Marloes, het gebak was heerlijk. Zoals ik je gisteren ook al zei: veel plezier en ga er lekker van genieten.

Wen en Baat

Yo Loes en Fem,

Nou jullie zijn nog niet eens weg en we missen jullie nu al! Zitten nu in 'Bernlef zijn huisje' en het dat is heel gek..:)
Veel phun en kijken nu al uit naar jullie posts!

XX van Keetje en ons!

Paul en Fré

Hoi Mar en Fem
veel plezier op jullie grote avontuur geniet ervan en kom gezond weer terug

groetjes Fré en Paul

beetsma familie

he marloes en femke
Veel plezier en we volgen jullie tijdens de grote reis!